Reklamace a vrácení zboží
Souhrnné informace
Zkontrolujte prosím svůj nákup ihned po doručení. Pokud se vyskytne problém s vaší objednávkou, kontaktujte nás na čísle +420 725 339 100 do tří (3) dnů od přijetí. Můžete nám také poslat e-mail na adresu michaela.skuhrava@gmail.com. Pokud obdržíte poškozenou, vadnou nebo nesprávnou položku, budeme s vámi pracovat na nápravě.
Zboží, které je skladem, obvykle expedujeme do 5-7 pracovních dnů po zadání objednávky. Jakmile je zboží odesláno, zrušení není možné. Položky na míru, zakázkové a speciální objednávky nelze zrušit.
Následující položky jsou konečným prodejem a nemají nárok na vrácení peněz nebo výměnu: Nábytek, vázy, lampy, látky, doplňky, umění, zakázkové objednávky a výprodejové položky.
Vše musí být vráceno v původním obalu, zabalené přesně tak, jak bylo odesláno, jinak nebude vrácení akceptováno. Nainstalované, přizpůsobené nebo přepojené osvětlení není způsobilé k vrácení.
Budete odpovědní za odchozí a zpáteční dopravu a poplatky za doručení. Vyžaduje se sledovatelný způsob zpětného odeslání (FedEx, PPL atd.). Vrácené zboží musí být doručeno v původním stavu a v původním obalu do 30 dnů. Objednávky kreditní kartou budou vráceny ve formě kreditu zpět na původní účet. Poplatky za poštovné a doručovací služby se nevrací.
Chcete-li zboží vrátit, kontaktujte náš tým zákaznických služeb na adrese: michaela.skuhrava@gmail.com nebo na čísle +420 725 339 100. Musíte uvést číslo objednávky, zaplatit poštovné a pojistit každý balíček.
Žádosti o úpravu ceny bude vyhověno, pokud bylo zboží zakoupeno za plnou cenu a pokud bude označeno do 14 dnů od obdržení vašeho balíčku. V případě, že budete mít nějaký problém nebo obavy s objednávkou, spojte se s námi, abychom zajistili, že problém bude vyřešen podle našich nejlepších schopností.